Monday, December 1, 2014

SOY PROTEIN ISOLATE POWDER (ESP)



            Energizing Soy Protein ini diiktiraf seluruh dunia dengan mempunyai kajian klinikal yang sangat ektensif dan komprehensif serta memiliki kualiti protin yang tinggi yang pernah dihasilkan.Kacang soya yang digunakan oleh Shaklee hanya mengandungi " non GMO" (non -Genetically Organism) yang mana ianya diproses pada kadar suhu rendah. Setiap satu tin 850g (satu tin ESP) dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh tahan lebih lama.
             Energizing Soy Protein dari Shaklee ini merupakan satu-satunya produk di dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan manusia. Ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.
             Satu hidangan Shaklee ini bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak,tiada kolestrol, tiada uric asid dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.

Kebaikan ESP

  • Awet Muda - Asid Amino amat penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ,kulit dan lain-lain.
  • Baik untuk hormon - Kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinya sama dengan hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolestrol, mencegah osteoporosis dan sakit jantung.
  • Baik untuk prostat -  Genistein yang terkandung dalam kacang soya berupaya menghalang pertumbuhan dan perebakan sel kanser.Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopous, dan pembesaran prostat.
  • Kulit remaja - Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, percepat sembuhan luka dan mengurangkan parut.
  • Pembekal tenaga - Membekal tenaga dengan cepat dan tingkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, imsomnia dan tekanan.
  • Membaiki pigmentasi - Membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.
  • Membaiki memori - meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan.

Untuk Konsultasi percuma hubungi : Umi Khalsum binti Saad
                                                            016 9800 440 ( sms/tel/ wasap)
                                                            email :umikhalsum@gmail.com
                                                            facebook :umikhalsum
                                                             fb fanpage :Aspirasi ibu sihat & cantik


 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos,merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.






No comments:

Post a Comment

Copyright to UMI KHALSUM
Designed by UMIESUEstudio 2015