Monday, December 22, 2014

MEAL SHAKE

Meal Shake Shaklee merupakan hidangan lengkap dengan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian. Ia diperbuat daripada bahan semulajadi sari buah-buahan dan sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin ( sejenis susu) dan lain-lain lagi.
Meal Shake Shaklee dihasilkan untuk semua golongan dari bayi, pelajar, kanak-kanak yang sedang membesar, ibu mengandung, atlet, pengamal sayuran, orang sakit, orang yang sibuk bekerja atau amat sesuai untuk orang yang selalu mengambil makanan segera.
Kebaikan :
·         Nutrisi lengkap yang menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita. Ianya mengandungi lecithin soya yang bersama-sama dengan vitamin larut lemak.
·         Kaya dengan protin – Membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ darah dan imun.
·         Membantu tumbesaran – Mengandungi asid folik, biotin, kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untu proses tumbesaran.
·         Anti Oksida- Mengandungi vitamin A, C, E, zink, selenium yang merupakan agen anti oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.
·         Mengembalikan seri wajah – Mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat, sekaligus memberi kulit yang lebih cantik dan mulus.
·         Detoks- Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak yang berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.

·         Tidak mengandungi sebarang warna dan gula tiruan.



 Untuk Konsultasi percuma hubungi : Umi Khalsum binti Saad
                                                            016 9800 440 ( sms/tel/ wasap)
                                                            email :umikhalsum@gmail.com
                                                            facebook :umikhalsum
                                                             fb fanpage :Aspirasi ibu sihat & cantik











No comments:

Post a Comment

Copyright to UMI KHALSUM
Designed by UMIESUEstudio 2015