Sunday, December 14, 2014

SAYA DAN SHAKLEE

CARA MENJADI AHLI SHAKLEE

Sejak akhir-akhir ini, fenomena Produk Shaklee semakin dikenali ramai dan sudah ramai yg berminat untuk menjadi ahli Shaklee sama ada untuk makan sendiri atau membuat side income bisnes. Majoriti yang berminat untuk menjadi ahli adalah mereka yg sudah lama menggunakan produk Shaklee. Memang rugi kalau dah makan, dah guna tapi tidak mendaftar sebagai ahli. Tak usah ragu-ragu kerana dah memang terbukti produk Shaklee berkesan dan sangat bagus.Malah produk Shaklee disahkan halal oleh Islamic Services of America merangkap badan yg diiktiraf oleh JAKIM.

Tak perlu berfikir panjang untuk masuk ahli kerana ianya sangat2 senang, mudah, murah dan sangat best. 
Ada 2 cara yang anda boleh pilih.

CARA 1


Bayar yuran keahlian RM65+starter kit untuk keahlian seumur hidup.
Bayaran postage akan dikenakan sebanyak RM10 untuk Semenanjung Malaysia dan RM20 bagi Sabah/Sarawak. Postage dikenakan utk pengeposan starter kit. 

CARA 2

Pembelian produk Shaklee sebanyak RM650 ke atas bersamaan dengan 200UV (point) ke atas, layak secara automatik untuk daftar sebagai ahli shaklee secara PERCUMA. Kita mungkin membuat pembelian bagi pihak keluarga, saudara mara atau sahabat dan jumlah pembelian yang terkumpul sudah pasti melayakkan kita untuk daftar sebagai ahli secara PERCUMA. Dan yang paling best, bulan berikutnya kita telah pon layak untuk menerima BONUS dari Shaklee. BEST kan!!!

Cukup mudah kan?? Anda hanya perlu pilih salah satu cara di atas sahaja.


KENAPA KENA JADI AHLI SHAKLEE?



Banyak kelebihan menjadi ahli shaklee dan keistimewaan yang Shaklee tawarkan kepada setiap ahli yang berdaftar. Dan saya sendiri pada mulanya hanya bermula dengan makan sendiri, tidak menduga akan serius dengan bisnes ini. Saya semakin yakin untuk berkongsi kebaikan dan kelebihan menjadi ahli shaklee ini dengan orang-orang di luar sana. Di antara kelebihan menjadi ahli shaklee adalah seperti:-

  • Pembelian produk shaklee pada HARGA AHLI dengan diskaun sebanyak 15-20%. Dan setiap bulan sekarang shaklee mengadakan PROMOSI satu produk BELI 6 PERCUMA 1 yg pasti lebih menguntungkan kita.
  • BONUS BULANAN sebanyak 5%-21% bagi anda yang memenuhi syarat kelayakan. Peratusan bonus bergantung kepada jumlah UV (point) yang terkumpul pada bulan tersebut. Yang istimewanya, bonus bulanan ini dibayar setiap pertengahan bulan dan dikreditkan terus ke dalam akaun bank.
  • Berpeluang menyertai SHAKLEE INTERNATIONAL CONVENTION yang diadakan setiap tahun. Bagi yang layak, anda akan menerima AWARDS penghargaan semasa convention ini.
  • PAKEJ PELANCONGAN 6 STAR dalam dan luar negara SECARA PERCUMA dan ditanggung sepenuhnya oleh Shaklee dengan pengumpulan point selama setahun
  • PAKEJ UMRAH 6 STAR bagi yang beragama Islam dan juga ditanggung sepenuhnya oleh Shaklee dengan pengumpulan point selama setahun.
  • BONUS KERETA atau CAR FUND. Maksudnya di sini, Shaklee akan memberikan INSENTIF dalm bentuk WANG TUNAI untuk kita membeli kereta idaman.
  • INSENTIVE NEW RANK bagi kita yang layak kerana telah naik rank dari distributor ke SUPERVISOR dan seterusnya.
  • LAIN-LAIN. Sebenarnya banyak insentif yang shaklee tawarkan untuk kita sekiranya kita efektif dalam bisnes ini. Dan keahlian Shaklee adalah untuk seumur hidup. Jadi kita tak perlukan keluarkan duit lagi untuk pembaharuan.



Pilihan di tangan kita untuk berjaya. Alhamdulillah kini saya dapat berkongsi kebaikan dan kelebihan menjadi ahli shaklee dengan orang-orang di luar sana untuk sama-sama keluar dari ZON SELESA. Dalam bisnes shaklee ini, tiada istilah HEAD HUNTING kerana semuanya atas usaha diri kita sendiri. Anda buat anda dapat. Betul tak?


Kita boleh guna sepenuhnya kuasa internet kerana semuanya dalam talian. Shaklee juga beroperasi secara talian dan tempahan boleh dibuat pada bila-bila masa bagi anda yang jauh dengan cawangan shaklee. Jadi kita tak perlu bazirkan masa untuk beratur untuk membeli produk. Shaklee akan hantar terus ke depan pintu rumah. :-) 

Dan semua ini akan dibimbing oleh group saya. 

Jika ada sebarang pertanyaan, bolehlah hubungi saya pada bila-bila masa. 
           Nak tahu lebih lagi hubungi  : Umi Khalsum Binti Saad

                                                           016 9800 440 (tel/sms/wasap)
                                                           email : umikhalsum@gmail.com
                                                           facebook : umikhalsum
                                                           fanpage : Aspirasi ibu sihat & cantik

No comments:

Post a Comment

Copyright to UMI KHALSUM
Designed by UMIESUEstudio 2015