Wednesday, December 3, 2014

PERFORMANCE DRINK





Performance merupakan minuman yang menjalani ujian klinikal dan telah membuktikan rumusan eksklusif optiCarb yang sudah dipatenkan ini akan meningkatkan tenaga otot sebanyak 6 kali ganda, memberikan tenaga dan memelihara sirkulasi bendalir dalam tubuh. Berbanding minuman sukan yang lain, Performance mempunyai 67% otot glikogen ( sumber tenaga) dan menyediakan tenaga dari 3 jenis karbihidrat dengan segera.

Kebaikan Utama :
  •  Meningkatkan daya ketahanan badan - Memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat, menggantikan air yang hilang sewaktu latihan fizikal, meningkatkan daya tahan otot dan memanjangkan waktu latihan tanpa mencederakan tubuh.
  • Membekalkan tenaga dan daya ketahanan fizikal - Ia mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbangi metabolisme air dalam tubuh. Ia juga mengandungi pottasium, kalsium, sodium, phosporus, magnesium dan chloride. Produk ini turut dirumus ekslusif untuk membekalkan tenaga fizikal terutamanya mereka yang menetapkan kawasan tropika dan mereka yang aktif bekerja dalam seharian.
  • Mencegah penghidratan - Mengurangkan kehausan, mencegah penghidrtan, melembabkan kulit dan kelihatan muda.
  • Mengekalkan paras gula - Memelihara paras gula yang penting bagi tenaga otot dan percepatkan sembuhan akibat kecederaan otot.
  •  Sangat sesuai untuk : atlet, mereka yang berpuasa, sebelum dan selepas pembedahan, tidur lewat malam, keletihan, vagina yang kering, cirit birit, tiada selera makan dan rendah paras gula.

 Untuk Konsultasi percuma hubungi : Umi Khalsum binti Saad
                                                            016 9800 440 ( sms/tel/ wasap)
                                                            email :umikhalsum@gmail.com
                                                            facebook :umikhalsum
                                                             fb fanpage :Aspirasi ibu sihat & cantik


 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos,merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.








No comments:

Post a Comment

Copyright to UMI KHALSUM
Designed by UMIESUEstudio 2015