Monday, March 20, 2017

SET BERPANTANG SHAKLEE

Assalamualaikum...





Pernah tak alami asal godek aje pak cik google untuk mencari set pantang pasti akan keluar set pantang shaklee, set pantang terbaik, Kenapa set pantang Shaklee,pasti perkataan Shaklee itu sudah tidak asing lagi dikalangan anda terutama sekali ibu-ibu yang mencari supplement untuk kesihatan.

Pengalaman saya sendiri menggunakan Set Berpantang Shaklee amat menakjubkan keberkesanannya. Saya juga alami perasaan seperti ibu-ibu, betul ke produk Shaklee ini berkesan, mampu ke untuk aku membeli produk Shaklee ini sebab dengar buah mulut orang yang Produk Shaklee ini mahal, kan membazir pula beli Produk Shaklee ini. Suara kecil membisik dalam hati.

Tetapi puas godek dan kaji Set Pantang Shaklee ini melalui testimoni yang ada, saya berani untuk mencuba menggunakan Produk Shaklee ini. Sebenarnya semasa hamil lagi saya sudah menggunakan Produk Shaklee ini. Seolah tidak percaya apabila menggunakan Set Hamil saya dapat selesaikan masalah hb, kulit wajah kelihatan sekata dan gebu.

Keyakinan terhadap produk ini semakin menjadi. Tepat 11.7.2o13 saya melahirkan seorang putera sulong dan anak yang ketiga. Alhamdulillah atas kurniaan Allah. Di awal kehamilan lagi saya sudah berniat untuk menyusukan anak ketiga ini sehingga berumur 2 tahun. Hati ibu mana yang tidak sedih kerana anak pertama dan kedua saya tidak mampu untuk menyusu sehingga umur 2 tahun kerana alami kekurangan susu yang amat teruk. Anak yang pertama saya hanya mampu untuk menyusu hingga usia 7 bulan sahaja dan yang paling menyedihkan anak kedua cuma 3 bulan sahaja. Waktu itu hanya Allah sahaja yang tahu persaan saya. Dan kelahiran ketiga ini saya nekad untuk menyusu sehingga usia 2 tahun.

Mengimbau saat kelahiran anak ketiga cukup menyakitkan. Saya dipaksa melahirkan anak kerana kekurangan air ketuban. Syukur Alhamdulilaah sakit itu memang ada tapi Allah permudahkan segala urusan kelahiran. Sebaik sahaja di masukkan ke wad bersalin, saya terus mengambil Zinc Complex dan Vitamin C  untuk mempercepatkan penyembuhan luka bersalin. Secara terperinci saya akan terangkan kelebihan setiap Set Berpantang apada entri yang lain.

12.7.2o13 saya dah boleh keluar dari hospital.Fasa berpantang di rumah sudah bermula. Perkara yang saya paling takuti ketika berpantang ialah SEMBELIT. Pengalaman kena sembelit semasa kelahiran anak yang pertama dan kedua amat menyeksakan dan menangis di buatnya. Sejam duduk dalam tandas gara-gara penangan sembelit semasa pantang. Allah,tak tertanggung rasanya saat itu.Tetapi Alhamdulillah, kelahiran anak ketiga ini masalah sembelit dapat diatasi.

Berpantang kali ini amat lain sekali rasanya. Tak seperti sedang berpantang. Tubuh rasa segar, bertenaga, wajah tidak pucat, sembelit tiada dan yang paling syok susu badan sangat banyak. Hingga saat ini masih terngiang-ngiang di telinga soalan dari jururawat " Mana ibu bayi ini? Saya sedikit kebingunan dengan soalan itu. Tak kan jururawat ini tak nampak saya yang siap berstoking tebal ini ibu kepada bayi comel ini, rungutan dalam hati saya. Akhirnya saya menjawab " Sayalah ibu kepada bayi ini. Jururawat seakan terkejut. Apa rahsia awak ni ye? Saya lihat awak seperi bukan seotang ibu yang sedang berpantang. Sangat bertenaga, segar,muka pon berseri-seri. Hihihi. Senyum kambing saya.

Hari kelima berpantang saya alami bengkak susu hinggakan demam dibuatnya, Buah dada ini keras seakan sebiji batu yang besar. sakit sangat. saya gigihkan diri ini mengepam susu yang terlampau banyak ini di samping untuk kurangkan masalah bengkak susu ini saya makan lecithin Shaklee. Melihat susu yang begitu banyak saya semakin yakin dengan keberkesanan Set Pantang Shaklee ini. Masalah sembelit untuk brpantang kali ketiga ini juga dapat diselesaikan.

Hari ke 30 berpantang saya ke Klinik Kesihatan untuk pemeriksaan lanjutan ibu dan bayi. Mesin penimbang Klinik ini rosak agaknya. Bebelan hati kecil ini. Seolah tak percaya berat badan saya turun hampir 20 kilo selama 30 hari berpantang. Wowww!! Seakan-akan tak percaya. Penangan yang hebat. Saat itu, saya mula jatuh cinta pada Produk Shaklee ini. Dan bermula saat itu, saya tekad dalam hati untuk kongsi kebaikan Produk Shaklee ini terutama Set Berpantang Shaklee.

Niat saya untuk menyusukan anak sepenuhnya berjaya. Bukan setakat 2 tahun saya berjaya menyususukan anak saya, tetapi sehingga 3 tahun. Itupun susu badan masih lagi banyak. Saya sangat bersyukur kerana berjumpa dan dapat amalkan Produk Shaklee ini sehingga sekarang.

Testimoni Set Berpantang Shaklee






Kepada ibu-ibu yang sedang mencari sebarang supplement untuk kesihatan terutama untuk Kehamilan, kecantikan, berpantang di sarankan untuk mencuba Produk Shaklee ini. Set Berpantang Shaklee ini terbahagi kepada tiga Pakej mengikut bujet Kewangan Anda sekarang. Antaranya Set Kesihatan Dalaman, Set Kesihatan Dalaman Dan Penyusuan dan Set Kesihatan Dalaman, Penyusuan dan Langsing.












CEGAH PENYAKIT dengan mengamalkan GAYA HIDUP SIHAT, PEMAKANAN SEIMBANG DAN AMBIL SUPLEMEN YANG BAIK.



JANGAN AMBIL SEBARANGAN SUPLEMEN YANG BERLAMBAK DI PASARAN!!

Kami sendiri pilih NUTRISI dari suplemen SHAKLEE yang TERBUKTI SELAMAT dan BERKESAN sejak 100 TAHUN lalu.

Suplemen SHAKLEE adalaha MAMPU MILIK, dan ada macam-macam jenis vitamin yang sangat sesuai untuk SEISI KELUARGA, dari kanak-kanak, dewasa lelaki dan wanita dan warga tua.






 Berita Baik Untuk Pelanggan RICH ONE GROUP

Setiap pembelian dengan kami ANDA layak menerima 









No comments:

Post a Comment

Copyright to UMI KHALSUM
Designed by UMIESUEstudio 2015